Budete se učit aktivně při komunikaci, proto jsme nazvali náš kurz ROZMLUV SE!
Při aktivní konverzaci budete procvičovat i gramatiku tak, aby se tzv. “dostala pod kůži“ a nemuseli jste o ní přemýšlet. Naši lektoři Vám budou na této cestě průvodcem, přítelem i pomocníkem.
Základní charakteristika
Při práci s klienty dodržujeme několik důležitých zásad:
- Aktivní zapojení účastníků kurzu do hodiny.
- Krátké a jasné vysvětlení gramatiky.
- V kurzu se procvičuje převážně ústní vyjádření (dril, konverzace, rozhovory, modelové situace z praxe atd.)
- Písemné vyjádření převažuje při domácích úkolech.
- Práce s vybranými učebnicemi – každý lektor má k dispozici daný počet vybraných učebnic pro určený jazyk, s jejichž pomocí hodiny sestavuje. Každý klient pracuje s 1 vybranou učebnicí (všichni klienti v daném kurzu mají učebnici stejnou), její gramatické posloupnosti se lektor drží. Zároveň však čerpá i cvičení z jiných učebnic, čímž se výuka stává komplexnější a efektivnější.
- Schéma výuky – dostatek kvalitních učebnic a cvičebnic dává lektorovi možnost sestavit hodinu tak, aby byla nejen pestrá a zajímavá, ale aby byl důkladně a komplexně procvičen probíraný gramatický jev. Probíranou gramatiku dlouze nevysvětlujeme, ale trénujeme v praktických cvičeních při komunikaci.
- Atmosféra v hodině – je pro nás zásadní. Podporujeme klienty v postoji nebát se dělat chyby a mluvit, mluvit a mluvit tak dlouho, dokud se vše nezautomatizuje. Pokud klienta hodina baví a cíti se v kurzu dobře, je tempo pokroku velmi rychlé. Naši lektoři milují výuku a práci s lidmi a tím automaticky pomáhají vytvářet příznivou a podporující atmosféru na kurzu i pro klienty.
- Zařazení klientů do kurzů – využíváme vlastního testu AML jazykové školy, kterým projdou všichni klienti. Tento test je k dispozici v on-line přihlášce. Na základě výsledků tohoto testu jsou naši klienti rozřazeni do jednotlivých kurzů tak, aby v každém kurzu byli studenti se stejnou nebo velmi podobnou znalostí jazyka. Tento typ kurzu je nejefektivnější, neboť v každém okamžiku hodiny pracují skutečně všichni účastníci kurzu.
- Systém kontroly spokojenosti klientů – pravidelně provádíme kontrolu spokojenosti klientů v kurzech formou dotazníku, kde má každý klient možnost vyjádřit nejen své dojmy z kurzu, ale také své nápady a připomínky. Kromě toho je klientům k dispozici anonymní schránka, kde mohou vyjádřit své nápady i připomínky celoročně. Těchto dotazníků a připomínek si vážíme a reagujeme na ně zpravidla obratem. Každý klient je pro nás důležitý, proto se jedenkrát za měsíc osobně setkáváme se všemi lektory, abychom se vzájemně informovali o novinkách v jednotlivých kurzech a formou řízené diskuze, brainstormingu a workshopu hledáme nové možné přístupy pro jednotlivé kurzy či klienty.
- Ve firemních kurzech provádíme pravidelně vlastní zjišťovací znalostní testy, které shrnují učivo za uplynulý půlrok. Dosažené výsledky pak na požádání dáváme k dispozici. Firmám dodáváme každý měsíc i prezenční listinu s docházkou jednotlivých účastníků kurzů za uplynulý měsíc. Management firem a institucí tak má jasnou představu, co se jejich zaměstnanci naučili a jaká byla jejich účast. Vzhledem k intenzivní interní komunikaci v naší škole jsme schopni zachytit nedostatky či nesrovnalosti v kurzech velmi rychle a často můžeme vše vyřešit sami bez zapojení vedení firem, které pouze o průběhu jednotlivých kurzů informujeme.